Micutsu's Blog

Decembrie 6, 2009

MOJ NICOLAIE

hei hei hei voi cititori ai blogului meu putini dar buni si fromosi si destepti..am zis ca mai scriu..am fost putintel ocupat dar mi-am revenit.Sper ca sunteti niste copii cuminti cateodata,ca ascultati muzica buna si de parinti, ca nu va degradati pe zi ce trece molipsiti de tot felul de oameni de cacat( pe care nu trebuie sa ii bagati in seama da?),ca fumati ceva calmante daca totusi ii bagati in seama,si ca papati tot din farfurie, ca io clar am tot facut asta. Ascultand piesa ce insoteste videoclipul de mai sus, am realizat ca oamenii astia care au inventat mitul dulciurilor de sarbatori au intalnit multi oameni de cacat si s-au calmat des..numai Frank era pe alcool si pe mafie..Am mai realizat ca noi chiar ar trebui sa fim niste oameni din ce in ce mai buni chiar si cu retardatii,prostii,tampiteii,si daca nu asculta sa nu le mai dam nana,decat cu electrosocul…am auzit ca socul e puternic.Am realizat ca nu trebuie sa stam deprimati niciodata pentru ca sunt lucruri frumoase tot timpul in jurul nostru iar daca nu le vedem inseamna ca nu vrem sa le bagam in seama.Am realizat ca vine craciunul si ca nu se simte, chestie care m-a deprimat dar s-au aprins luminitele,lucru care m-a enervat,insa apoi am realizat ce am scris in fraza trecuta.La stand up nu prea am mai facut lucruri noi dar tot sunt amuzant:D glumesc.Am vb cu Teo de la trupa Deko sau club 99 cum vreti,si se filmeaza in curand un nou episod din Bodyguarzii Intelectuali si cred ca vom reveni mai intelectuali ca niciodata. Nu prea stiu ce sa va mai zic.Sper sa va gasiti adidasii,botoseii,ghetutele,pantofii cu toc,pantofii cu toc de 15 cm,bocancii cu tzinte,pantofii cu bot de ratza,papuceii pline de dulciuri si bucurii si ceva verde( nu brad) si miros nu de picioare ci de cum mirosea cand erati voi copii si erati fericiti si imbujorati si afara ningea.Va las cu multe ganduri bune si cu un citat:” Pare el dur….da e un baiat bun micutsu asta…suflet de ciocolata calda..dulceata mea de piersici”                 –         Florin Piersic Senior

8 comentarii »

  1. Sa traiti bine, dulceata!

    Comentariu de Colbert — Decembrie 6, 2009 @ 7:00 | Răspunde

  2. Nu, pasarica, n-am votat deloc. Tu ai votat?

    Comentariu de Colbert — Decembrie 7, 2009 @ 7:00 | Răspunde

    • ha.nu.never ever…da nu stiu care o fi fost decizia corecta darrr……nu cred ca voi vota decaaat atunci cand voi avea cu cine.te pupicu

      Comentariu de micutsu — Decembrie 9, 2009 @ 7:00 | Răspunde

  3. asteptam partea secunda a Bodyguarzilor Intelectuali ! bine…cel putin eu astept. sigur sunt si altii.dar n-are rost sa vorbesc in numele altora,ce dracu, doar nu m-au derogat. oricum, ideea e ca astept episodul urmator si salut initiativa cu blogul! daca as incepe sa imi descarc amarul privitor la lipsa de editoriale de umor/stand-up romanesti, se face dimineata si ar trebui si eu sa dorm pana sa ajung la faculta… asa ca, toate cele bune si noapte buna !

    P.S. trupa cealalta a fost primul stand-up vazut live…voiam doar sa iti spun ca daca voi escalada vreo scena vreodata (in sensul ca imi cresc suficient coaiele), tu si tibi mi-ati implantat (si mai tare si posibil decisiv) cuiul acesta in constient, subconstient si supraconstient. nu stiu cat ar conta asta pentru tine :)), dar ideea e ca ai lasat urme si impresii pe unde ai fost si inca unele foarte placute 🙂 !

    Comentariu de costin — Decembrie 7, 2009 @ 7:00 | Răspunde

  4. Greu mai gaseste omul ceva despre tine pe net 🙂 Foarte tare stand-up-ul de vinerea trecuta (ca de obicei, de altfel :P) Let it be >> demential !!!!
    Buna ideea cu blogul 🙂

    Comentariu de Adasays2 — Decembrie 8, 2009 @ 7:00 | Răspunde

    • bai multumesc frumos.si multumesc pt pagina de pe facebook.eu nu ma pricep la asa ceva…deci..sa imi mai zici si mie chestii pt facebook ca ma tot bate bordea la cap sa imi fac cont.te mai asteptaam la deko si la improvizatie la club99 in fiecare miercuri.tha pup

      Comentariu de micutsu — Decembrie 9, 2009 @ 7:00 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

