Micutsu's Blog

Decembrie 9, 2009

In curand..

Filed under: Uncategorized — micutsu @ 7:00

in curand..numai pe blogul meu…doua piese senzationale.in care cant eu si suzi, si una in care canta suzi.o stiti pe suzi?clar o stiti.pt cei care nu o stiu…clar veti sti de acum incolo.Eu am fost in seara asta la club 99 pe bd-ul dacia nr 99  la un show de improvizatie senzational sustinut cu mare jmecherie si nebunie de suzi,coste,vio,teo ca mc si eram si eu acolo.Deci daca vreti sa vedeti ceva care nu are legatura cu stand-up-ul dar are veniti miercuri la improvizatie la adresa mentionata mai sus.Si pt ca acest articol nu poate fi considerat un ditamai articolul sa vedeti voi ce o sa va scriu eu maine.cel tarziu poimaine.Da!clar pana poimaine va zic ceva.Pana atunci va pup si va zic doar ca sambata se filmeaza Bodyguarzii Intelectuali 2! „intoarcerea intelepciunii”..va pupic din nou

3 comentarii »

  1. spor la bodyguarzi ! o sa fie uber cool…nu poti da gres cu asa ceva…in nici un caz nu va iesi kitch…pardon…in nici un caz nu va iesi voltar lord dildano :))! numai bine!

    Comentariu de costin — Decembrie 11, 2009 @ 7:00 | Răspunde

    • bai sa speram..ai impartit fluturase?in maxim o luna nu mai vreau sa aud folosindu-se expresia „e de cacat”!sa il punem in frunte pe voltar lord dildano!SA IL PUNEMMM!!!(:)) fereasca sfantul…nu stiu care din ei…alege tu)

      Comentariu de micutsu — Decembrie 11, 2009 @ 7:00 | Răspunde

  2. ah fir-ar…! fluturase ai spus… tocmai ce am eliberat 50 de mii de fluturi special conceputi genetic cu inscriptia voltar lord dildano pe aripi… cat mi-a luat sa le umblu la adn la fiecare in parte, doar cu o scobitoare,niste vitamine supradyn si o batista murdara. (gluma asta e atat de nasoala incat incepe sa imi placa :)) )

    p.s. nu e nevoie sa il punem noi undeva pe voltar lord dildano. intra, ba chiar se pune singur acolo unde este nevoie de a sa prezenta.

    p.p.s. aleg serialul Sfantul cu Roger Moore.

    Comentariu de costin — Decembrie 11, 2009 @ 7:00 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

