Micutsu's Blog

Ianuarie 12, 2010

LA multi Ani..genre

Bai scuze celor ce cititi ce eu scriu cu manutzele mele,stiu ca nu am scris de ceva timp,dar iata ca veni ziua in care va urez si eu la multi ani,ca asa se ureaza,da de fapt va urez sa fiti mai buni si mai destepti anu asta care vine.si celalalt.Am reinceput shourile in Deko,si in clubu 99,imi pare rau ca v-am amagit cu bodyguarzii 2 dar mai sunt niste chestii pe acolo de retushat ca sa va prezentam produsu finit intr-o forma senzationala,m-am apucat de gandul de a slabi si sper ca asta sa duca undeva,vineri merg in Brasov cu Bordea Catalin un super baiat,si duminica in Constanta cu Vio,Suzi,Teo,Costel sa va colindam cu o improvizatie.In rest va mai pregatesc niste piese,da tre sa ma ajute un prieten sa mi le pun pe blog,ca deh nefiind blogar profi nu stiu cum sa fac asta.Si in rest…in curand glume noi,tot binedispus sunt,nu mai exagerez cu mancarea si fumatu(ca mai am foarte putin si ma las de tigari de tot…sunt la stadiul de tigari electronice),si abia astept sa ne vedem tot des anul asta dar cu minti mai deschise si mai bine informate.VA pupicu

2 comentarii »

  1. tigari electronice,ai?!

    Comentariu de suzi — Ianuarie 13, 2010 @ 7:00 | Răspunde

  2. fara electroni…ori tutun, ori nimic…adica ori buruieni de natura variata, ori nimic…nu de alta, dar ma sperie conceptul de tigara electronica…

    Comentariu de costin — Ianuarie 13, 2010 @ 7:00 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

