Micutsu's Blog

Ianuarie 21, 2010

Va prea multumesc

va prea multumesc voua celor 72 de oameni care au fost aseara la spectacolasul cu mine de la club 99.Nu credeam ca vrea cineva sa vada cretinatatile pe care le aveam pregatite.Si sincer foarte sincer mie imi plac.Adica sertarul cu glume proaste care a fost deschis aseara cred ca a fost foarte bine primit incat sa umplu acest sertar si sa il deschid la fiecare show..aproape..calmati-va.Stiu ca trebuia sa fiti 100 si ceva  dar si eu am mers prin zapada si era sa nu ajung la propriul meu show.Deci va multumesc si celor 34 sau cati mai erati in plus ,ca v-ati facut rezervare.Nu in ultimul rand vreau sa ii multumesc lui Vio de la fosta trupa Deko actuala Vio,Teo,Costel,pt suportul pe care mi-l tot ofera de cand eram mic.Si nu in ultimul rand mamei si tatalui meu care sunt niste oameni extraordinari si inteleg faptul ca,uneori,trebuie sa vorbesc urat.Si celor care cititi semi-blogul meu..din nou promit ca o sa scriu mai des.Va pup.genre

2 comentarii »

  1. si noi iti multumim micutule.chiar esti fooarte foarte tare.

    Comentariu de eli — Ianuarie 21, 2010 @ 7:00 | Răspunde

  2. bai te rog nu mai da glume de cacat.ca sa rada multimea.ai niste glume atat de frumoase si parca dai cu picioru la tot ce ne-ai dat pana in momentul respectiv cand dai o gluma doar sa fie..tre sa fii mai bun de atat.hai sanatate

    Comentariu de misu — Ianuarie 21, 2010 @ 7:00 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

